İş Hayatının 3 Önemli Kuralı

 ÜÇ KURAL                                                                              

Sıra dışı şirketler nasıl düşünür?

Bazı şirketler sıra dışı performans sergilerken, neden bazı şirketler hayatta kalma mücadelesi verir.   

Yapılan araştırmalarda, 45 yılı aşkın bir süredir yüzlerce sektörde faaliyet gösteren 25.000’den fazla şirketi içeren bir veri tabanında, 344 şirketin istatistiksel olarak “sıra dışı” olduğunu ortaya çıkmıştır.

İşte tam bu noktadan sonra bu şirketlerin ne şekilde hareket ettiklerine değil, ne şekilde düşündüklerine odaklanarak, arayışlarının yönün değiştirdiler ve sonrasında bazı ipuçlarına ulaştılar.

Liderlerin öncelikli konularını belirlemesine ve değişkenliğin ve belirsizliğin olduğu ortamlarda liderlerin kritik karar almasına yardımcı olacak somut kanıtlara/kurallara yer vererek çok faydalı bilgileri ve yöntemleri göstermektedir. Söz konusu kurallar, az tercih edilen yöntemlere değil, denenmiş ve tecrübe edilmiş olan en iyi yöntemlere değinmektedir.

Bu 3 kural nedir?

Ucuz olmaktan öte daha iyi olmak:  Fiyat yerine farklılaştırıcı unsurlar üzerinde rekabet etmek

Maliyetten önce kazanç: Düşük maliyetlere odaklanmak yerine, yüksek fiyat veya yüksek satışlar ile karlılığı sağlamak.

Başka hiçbir kuralın olmaması: Yukarıdaki ilk iki kuralın uygulanması için diğer her şeyin değişmesi.

Bu 3 kural, rakipleriyle aynı derecede baskılarla karşılaşan sıra dışı performans gösteren şirketlerin, uzun dönemde nasıl üstün performans gösterdiklerini ortaya koymaktadır. Bu kurallar istikrarlı bir şekilde uygulandıkça bu tür şirketlerin rekabet karşısında daha başarılı olma şansı artacak ve sıra dışı şirketler arasına girme ihtimalleri de artacaktır.

Bizi Takip Edin

Bizi Sosyal Ağlardan takip edin ve iletişim kurun.

Ceo E-Bülten Üyeliği

CEO GROUP hizmetlerinden haberdar olabilmenizi sağlayan E-bültene üyelik çok kolay! E-Posta Adresinizi girip Kaydedin.